Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2015 10:22 - Откакто те няма
Автор: kalisi Категория: Поезия   
Прочетен: 827 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 08.09.2021 10:11



Откакто те няма,
вали.
През прозореца,
гледам дъжда
как тече.
И съм мрачен.
Все в мислите си ми, сине.
Боли.
          ~
И старая се
пред майка ти.
И пред всички.
Да съм бодър.
Да съм ведър.
Да съм мил.
         ~
Един за друг
да се държим.
И да не плачем.
Да се усмихваме.
Да гледаме напред.
И да вървим.
         ~
Но болката във мен
така напира
и извира, сине.
Понякога ме
сграбчва и души.
И пълнят се
без никакво
разрешение.
И текват
мъжките очи.
        ~
А искам
да съм позитивен,
да съм силен.
И въобще не искам
да съм мрачен
и раним.
Но сега съм, сине,
толкова прозрачен.
И съм уязвим.
        ~
Във вкъщи,
празната ти стая,
препълнена е
с дрешки,
с пелени.
        ~
Непокътнати
са твоите
играчки.
Какво да правим
с тях?
Кажи.
       ~
И новата квартира
ни очаква, сине.
А не мислихме
без теб там
да се настаним.     
        ~
И сякаш
всяка радост
избледнява.
Щом теб те няма
в нашите дни.
       ~
И питам се..
С какво ли Бог
ни поучава?
Наказва ли ни
или всичко
предстои?
 --
Без теб ни виждат
всякви хора.
И питат ни..
На кой ще трябва още
да се обясним!?
        ~
Откакто няма те,
приятелите, сине,
се чудят как
да ни помогнат
с техните жени.
          ~
И гледат ни
с такова умиление.
И пълни
със съжаление
очи.
         ~
Откакто няма те,
навсякъде
където идем,
сме заедно
и сме сами.
          ~
Откакто няма те,
говорим,сине.
А всъщност
сякаш
си мълчим.
          ~
Приказваме
да пълним тишината,
осеяна с тъга по теб.
Усмихваме се заедно
и търсим светлината.
А поотделно
в тъмното
скърбим.
          ~
И лутаме се по света,
тъй безнадеждни.
И носим те във нас,
тъй незабравим.
          ~
Надзъртаме над
бебешки колички.
И плаче ни се,
а обръщаме глави встрани
и си търпим.
          ~
Беше толкова лекичък, сине.
А сега как тежиш.
С такава радост,
с трепет,
с любов,
те очакахме, сине!
А сега как болиш.
          ~
Откакто няма те,
все бягаме, сине.
И тръгнахме,
на път с колата
през нощта.
          ~
И лутахме се
в търсене
на непонятното.
Теб търсихме, сине..
Теб търсихме
в Бога.
А те намирахме само
в съня.
          ~
Избягахме
от всичко и от всички.
Вървим
без план в
света широк.
Но все пред нас са
твоите очички..
До вчера пълни с
толкова живот..
          ~
И днес,
слънце грейна
на небето..
Дали от там
ни гледаш ти?
          ~
Дали си по-добре
там горе, сине..?
Без болки,
без тръбички
без игли..
          ~
Имаме парченце
вяра в светлината.
Да дойде утре
нашия ден..
Да гушнем
твойто братче
или сестриче.
От мъка
толкова съм
уморен.
           ~
Дай ми знак,
че чуваш, сине!
Да ни олекнат
тежките сърца..
Дай ми знак,
че си със Бога, сине!
И помоли го
да изпрати..
.. на твойта мама
и на твоя тати,
две здрави,
хубави деца..
 

-----
На брат ми и на племенника ми Христо

Пари
ж,
27 септември 2015




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kalisi
Категория: Изкуство
Прочетен: 165249
Постинги: 141
Коментари: 142
Гласове: 280
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930