Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2015 16:00 - Още малко
Автор: kalisi Категория: Изкуство   
Прочетен: 666 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 11.01.2016 00:27


Дай ми още малко любов.
И не тръгвай.
Не днес.
Не сега.
Не така.
Остани тук
при мен
И...
целуни ме!
 
Дай ми още една,
нощ в топлина.
И не ме
събуждай.
 
Прошепни тихо
Онези неща.
Докосни ми косата.
Погали ми гърба.
Нека спя сгушена с теб.
И.. да сънувам.
 
Помогни ми
да забравя
за всяка тъга.
И минало бреме.
 
Скрий ме още
няколко нощи при теб.
И не казвай на никой коя съм.
И целувай ме тихо
И прегрегръщай ме нежно.
Забрави за часовник
и време.
 
Дай ми още малко от теб!
Остани тук.
И не бързай.
 
Самолети,
много други ще има!
И летища.
без лица,
Които за тебе ликуват.
 
Затова остани днес.
Те са тук.
Аз съм тук.
Остани с тях.
Остани с мен.
Бъди още малко с тях.
И още мъничко с мене.
 
Имам още една..
История за света и живота,
Която само на теб ще разкажа.
С която ще те замисля.
Ще те разплача.
Ще те разсмея.
Ще те събудя.
Ще те приспя.
И ще те отвличам
утрин след утрин..
 
Да навием часовника за
5 сутринта
за да имаме време!
 
Дай ми още малко любов.
И подари
мъничкo шанс
на това
пламъче плахо.
Обгради го с ръце
Погледни го отблизо.
И усмихни се с очи.
Повярвай в него!
Виждаш ли вече
тези искри?
 
Градът на ветровете
Все някакси
ще почака.
 
Нося в себе си толкова
Много любов..
И се смея на пук на тъгата.

Аз избрах теб!
И сега..
Ти...
Не, не, не можеш
Да тръгнеш така!
Дай ми още от твоето време!
 
Ще те гушна.
Ще те целуна.
Ще ти покажа какво е
пожар без щета.

Обещавам ти слънце в снега.
И аромат от цветя.
Ако се върнеш при мене.
 
Обещавам ти..
вулкан светлина.
И магия в дъжда.
Ще ти дам
топлина в дланта..
Ако пак ме прегърнеш така.
Ела си,
Ела си при мене!
 
Ще отидем там.
Ще останем тук.
Ще крачим в нощта.
Ще се смеем.
Ще говорим без думи.
Ще отпиваме от живота
без капка тъга..

Никой тези моменти
Не може да ни отнеме.



--
Пловдив,
27 декември 2015


   

                     



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kalisi
Категория: Изкуство
Прочетен: 165359
Постинги: 141
Коментари: 142
Гласове: 280
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930