Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2016 18:33 - Кандидат-пловдивчанин
Автор: kalisi Категория: Политика   
Прочетен: 1410 Коментари: 4 Гласове:
13

Последна промяна: 27.06.2016 03:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Върни се във Пловдив! Върни се, Калина! Обещавам ти  И обещай ми,  Любов, като жар, Любов като, жажда  неутолима!   Обещавам ти  радост, Обещавам ти Небе чисто и синьо. Живот - тъй искрящ,  И пламтящ Живот - като на кино!   Обещавам ти, Калина! Живот - просто чудесен! Живот - Пълен със здраве! приятели, слънце.. Живот - като песен!   Звънни ми Кажи ми, И хващам веднага волана! Прибирам те право на ваш"те и с теб ще остана!   Кажи само в колко пристигаш! И всичко оставям, Калина .. Със теб няма студ,  Ни тъга, Нито мрак, Нито скука, дори да е зима.   Отиваме в Пловдив! Ще пиеме вино в Капана, Ще пеем! Ще се смеем! Ще танцуваме мокри в фонтана!   Отиваме в Пловдив! Ще се катерим по стария град, като диви козлета! На ръце ще те нося  под слънцето, и през всички тепета!   Отиваме в Пловдив, Ще те върна в Кършака, Калина!  Ще съм твоя моряк! Кажи само "Към моя бряг!" И на борда те взимам!   Ех.. Ела си, Ще те прегръщам Ще те целувам, Калина! Ще се стопиш във ръцете ми Толкова нежна и уязвима.   Ще се качим на Альоша.. Ще броиме Звездите в небето.. Ах, Калина.. До изгрев ще бродим ръка за ръка  Под тепето..    Ще събудиме ваште,  Ще видиш, Калина! На пръсти  щом влезем у вас  и закачиме с вратата  килима..   И не бой се! Баща ти този път нищо няма да каже! И няма да вика  И няма вратата да ми покаже..   "Аз прибрах я и с нея оставам, пардон, Господине! Ще поостанем у вас,  докато дам и  моето име.."   Ще се настаним горе! Ще видиш! Ще спим на дивана! Ще превземем безсрамно, Калина! на ваш"те тавана!   Ще премахнем прахта  И ще си отидат. Ще си заминат!  Ще видиш! Ще изгониме всички !   Нелегални Ужасно нахални, зимуващи, бръмбари, мухи, мишки и птички!    Само аз и ти.. Върни се при мене,  Калина! Ще си моята пролет, След тъй тежка зима!    Ела си във Пловдив, Ще бъде чудесно, прекрасно! Ще бъде... невероятно! Ще видиш.. Калина!   И Майната и  на моята София! И Майната и  на твойта чужбина!   Върни се при мен! Аз още те чакам, Калина..   Със теб всеки ден ще е слънчев дори да е зима...!  


Париж  24 май 2016

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image





Гласувай:
13


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemja - Прекрасно!
26.05.2016 18:35
Така говори любовта...
цитирай
2. krassko - Стягай куфара и върви при нея.
28.05.2016 14:53
Не прави като мене, аз си останах в София, а тя е в Лондон.
Сега ходя от време на време при майка и в Пловдив да си поплачем двамата.
цитирай
3. kalisi - Трогателно...
30.05.2016 00:40
[quote=krassko]Не прави като мене, аз си останах в София, а тя е в Лондон.
Сега ходя от време на време при майка и в Пловдив да си поплачем двамата.
--------------------------------------------------------------------
Ех, Краско..

Не случайно срещаме хората в живота си и не случайно пътищата ни се разделят.

Жалко, че не се е получило с твоята Калина.. Но знаеш ли... Когато любовта е достатъчна, няма прегради.. Значи не е била достатъчна.

Но какво нещо е любовта! Желая ти още от нея.. Още много по много, по много!
цитирай
4. kalisi - Или говори или мълчи..
30.05.2016 00:51
zemja написа:
Така говори любовта...

----------------------------------
Любовта не винаги е идеална. Тя си е просто любов.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalisi
Категория: Изкуство
Прочетен: 165128
Постинги: 141
Коментари: 142
Гласове: 280
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930