Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2016 00:58 - Кукуряк (Сценарий)
Автор: kalisi Категория: Поезия   
Прочетен: 1106 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 28.02.2017 17:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Явор е завършил с отличие френската гимназия в София, след което заможните му родителите го изпращат да учи медицина във Франция. За последните 10 години учене и специлизации.

Явор много рядко се прибера в България. Вече от 2 години работи като интерн в детската болницата "Беклер" в Париж. Но тази година по коледните празници се запознава с Калина от Пловдив, която също, като него е завършила в чужбина и днес работи, като архитект в Ню Йорк.
 

Един ден, изненадващо за всички Явор се оказва задържан в районното на 15ти арондисмон в Париж, с обвинения за побой над съседа си от горния етаж Мосю Жирардо. Най-добрия му приятел от френската гимназия - Деян, днес адвокат в Париж, отива с един от неговите френски колеги да се заемат със случея.
 

Явор и Деян остават насаме.
 

INT. POLICE - DAY
 

ДЕЯН:
 

- Кво стана, бе беатле!?
 

Флаш бак.. Явор удря съседа..
 

ЯВОР:

- Така ми се спи, колеле.. две не виждам..
 

ДЕЯН:

- Явка, майка ти, баща ти и брат ти ми звънят през 10 Мин.. Утре летят насам.. Калина ми писа вчера във фейсбук..
 

Флаш бак.
 

Калина и Явор love story..
 

Явор е сам в апартамента си. Върви сам по парижките улици. Нощ.
 

EXT. PARIS STREETS. -NIGHT
 

ЯВОР:
(Мисли)




..При мен е нощ. 
А там е следобяд...
 

КАЛИНА:
- Ще мога да говоря
вечерта!

ЯВОР:
- Чудесно! :) 
~
И аз стоях си, копеле, 
до сутринта!
..За да и кажа нещо.. 
~
..За да и чуя
мъничко гласчето..
~
КАЛИНА:
- Липсваш ми! 
~
..За да я почувствам
как въздиша..
~
По дяволите!!!
..Пак замина ми нощта!`

И светна през
прозореца небето..
~

..Отново съм заспал 
със телефона.

Като някъв пълен дришльо
с биберона..
 

- Защо не пишеш?
- Обади се пак! 😘 

- Не, не.. 
Не съм си легнал още..

...В 3 ей ем
съм кукуряк!

 

"Добро утро! "
"Лека нощ! 😘😴"
"И Хубав ден!".🍀

"Наспа ли се? 🐣
"Къде си?" 💔
"Как си? 😘"
"Какво си правиш? 😃"
Мислиш ли за мен? 😢






Колко стана пак
часа при мене..?
 

Акъла ми пренесе се
в друго време.

Уфф....

... Дявол с дяволите
да я вземе!


Кой, кой обърна ми
кълбото наобратно?"🕥🕑

- Къде си? 
- Искам те обратно!
 

...Онази нощ 
в леглото я прегръщах гола..

... И гърба и 
нежно си целувах..


- Сега се връщам спинкай.
- М-м-м добре!
 

..Очи отварям, копеле, 
и се усещам,
че сънувам..


- По дяволите! Н-е-е-е!
 

.. Преебаната си
физиономия поглеждам..
 

... И мислите си
някакси подреждам.
 

- Тя не е тук!
..И мен ме няма там!
 

Проклет да бъде тоя сън!

И брат ми май 
ще се окаже прав..
 

...Че КОНТИНЕНТИТЕ
са ни проблема!
 

И връщам се във стаята..
И няма я до мене пак!
 

Съседа с бормашината...
 

- Какъв педал, братле!
 

...Дори в съня
ми я отне!
 

- По дяволите! Не!!!
 

Кой, кой обърна ми 
кълбото наобратно?
 

- Къде си?
- Искам те обратно!
 

Отново съм заспал
с телефона.
 

... Като някъв пълен дришльо 
с биберона.
 

"Пиши ми като станеш!"

"Обади се пак! "
 

- Не, не.. 
Не съм си легнал още..


... В три ей ем
съм кукуряк!
image

image
 




Гласувай:
5


Вълнообразно


1. katara - Great!!! and, sooo ..sad...
12.07.2016 15:45
Кой, кой обърна ми
кълбото наобратно?"🕥🕑

- Къде си?
- Искам те обратно!
цитирай
2. kalisi - Thanks! Life is beautiful anyway!
24.07.2016 21:55
katara написа:
Кой, кой обърна ми
кълбото наобратно?"🕥🕑

- Къде си?
- Искам те обратно!

---------------------------------------

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalisi
Категория: Изкуство
Прочетен: 164571
Постинги: 141
Коментари: 142
Гласове: 279
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031