Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2016 16:57 - Mоето момче
Автор: kalisi Категория: Поезия   
Прочетен: 3745 Коментари: 11 Гласове:
17

Последна промяна: 15.03.2016 04:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дойде си моето момче!
И радост вкъщи
пак настана!
Как бързо
времето тече!
Щом вкъщи
близо е до мама.
 
Живота там далеч
го задържа.
Живота...
....И не само!
Научи се
на скръб 
и на тъга.
И трудности.. 
Без бащино рамо.
 
Така порасна
моето момче.
И стана мъж
голям и силен.
Усмивката му 
мека е сега.
И ми е тъй 
любвеобилен..
 
Едничък ми е на света..
По-мил,
по-драг, 
от него няма.
Сърцето носи си 
в дланта.
А то е толкова голямо...
 
 
   -  II -
 
И страх ме e 
от лошите жени,
които могат
да го грабнат.
И ми се ще да го опазя
от беди,
преди във тях 
да е попаднал..
 
Съвсем наскоро
се спаси,
от хубава 
и упорита
руска напаст!
Отвори най-накрая
своите очи.
И сам видя!
...Че права съм!
...Че се разхожда
по ръба на пропаст!
 
Ех, остави ли ме..
Бих избрала му жена!
Красива, 
сдържана
и нежна. 
В очите да го гледа!
Да го обича
и да го цени...
...И да му чисти!
...И да му готви!
...И да подрежда!
 
Но характер има
моето момче!
И шеговито 
темата обръща..
Каквото и да стане..
Знаем се!
При мама за съвет
се връща...
 
 
     -  III -
 
За Коледа направихме
сърмички! 
И баница
и торта...
Ммм...Баклава!
И обиколихме 
с моето момче
и със сестра му
всички!
Дядо! Баба!
Братовчеди...
...Със всички
се видя
и се посмя.
 
    - IV -

Но от три дни
нещо ми се губи..
...Във старата му 
детска стая
се покри.
Три нощи там
се е затворил.
И спи...
Или не спи!
...Над някакво
момиче бди...

Сутрин носи и
кафе в леглото!
По обед с баница
я храни..
Без срам
девойката
под душа
дъъълго си стои..
...И атакува
кърпите ни прани!
 
Обувките и...
...Пред врата му стърчат!
Като сигнален знак
"Не влизай!"
И стана вече следобяд!
А те там 
още си стоят.
...И спят...Или не спят...
Какво нахалство само!
 
Родители ли няма,
че така..
...Разпуснала се е 
по чужди къщи!
Не ни е някаква снаха!
Ми да си ходи вече!
И Буба 
даже почна 
да се мръщи!
 
 
    -  V -
 
Остана само ден...
И тръгва утре 
моето момче..
Като е с мен, 
дори не мога
да се сърдя...
А го прегръщам силно...
За жалост тръгва си от мен..
Ех няма...
...Няма как 
да го задържам!
 
- Ще ти пиша като кацна!
Каза моето момче.
И отлетя през океана..
По онази ледена земя
ще крачи сам сега.
Кога ли 
ще го видя пак..?
Дано получа 
ВИЗА само!!!
 
Пристигна вече!
Всичко е наред!
Къде ли Новата Година
ще посреща..?
И пише ми:
-Момичето с обувките е с мен!
-Е как успя!?
...Май имали сме си
сериозен враг
насреща...
 





;)


Следва продължение...

Париж
8-24 януари 2016



Гласувай:
18


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Прекрасно си предала вълненията на ...
10.02.2016 17:51
Прекрасно си предала вълненията на майчиното сърце, скъпа Калиси! Сигурно всяка майка, изпратила син зад океана, минава през тези душевни лутания между обич, съмнение, вяра в добрата звезда и тиха гордост в гърдите - и пак болка, съмнение, копнеж и ревност...и така безкрай. Страхотна емоция лъха от тази съвременна поема за срещата и раздялата между майката и порасналия й син - благодаря ти! Поздравления!
цитирай
2. rozasaronova888 - Ужас!
10.02.2016 18:32
Майка-контрольорка! Познавам точно такива майки, съсипали живота на синовете си, защото за него няма ни една добра и достойна. А синовете им са с кариера, високи постове, но ... вече стари, оплешивели и дебели ергени, които никой не поглежда. Сори, майче за думите. Сигурно няма да ти стане приятно, но и аз съм майка с големи деца и само им се радвам отдалеко :) Иначе написаното си го бива :)
цитирай
3. tryn - Вълнуващо и незабравимо!
10.02.2016 23:50
Чудесни образи си пресъздала, Калиси, и много житейски истини си казала...
Поздравявам те за това постижение!
Елица
цитирай
4. batogo - !!!:)))Поздравления, Гергана!
11.02.2016 06:26
Много ми хареса, защото е откровено, истинско, леещо се от сърцето на майката, в което има място за всичко, свързано с детето и. Хубав, творчески ден!
цитирай
5. kalisi - Благодаря ти, Елица!
11.02.2016 12:22
tryn написа:
Чудесни образи си пресъздала, Калиси, и много житейски истини си казала...
Поздравявам те за това постижение!
Елица

--------------------------------------------------------
Благодаря ти, Елица, за милите думи ! Трогната съм!

Както ти писах, много ми хареса последното ти стихотворение!
"Сега" http://tryn/poezia/2016/02/10/sega.1429083

И така започна и денят ми! Мислейки си за настоящия момент.

Поздрави

Гергана
цитирай
6. kalisi - Благодаря ти, Елица!
11.02.2016 12:23
kalisi написа:
tryn написа:
Чудесни образи си пресъздала, Калиси, и много житейски истини си казала...
Поздравявам те за това постижение!
Елица

--------------------------------------------------------
Благодаря ти, Елица, за милите думи ! Трогната съм!

Както ти писах, много ми хареса последното ти стихотворение!
"Сега" http://tryn/poezia/2016/02/10/sega.1429083

И така започна и денят ми! Мислейки си за настоящия момент.

Поздрави

Гергана

цитирай
7. kalisi - Сърцето на майката...
11.02.2016 12:34
batogo написа:
Много ми хареса, защото е откровено, истинско, леещо се от сърцето на майката, в което има място за всичко, свързано с детето и. Хубав, творчески ден!


-----------------------

"Сърцето на майката" .. Това ми хареса! Благодаря ти ! Хубави са творчестите дни, когато ни връхлита вдъхмовение..

Прекрасен ден и на теб ти желая!

Поздрави от слънчев и прохладен Париж!

Гергана
цитирай
8. rozasaronova888 - Здравей
11.02.2016 15:13
пак :) Няма нужда да ми правиш литературен анализ на написаното :) Просто приеми, че двама души могат да гледат едно и също нещо, и да го виждат по съвсем различен начин. Имах навремето една преподавателка в университета и тя казваше: „Зависи от гледната точка“. :) Аз не мога да променя мнението си, че описаната майка е пълна контрольорка и манипулаторка, и че е на всяко гърне мерудия. :) Моят „литературен анализ“ е този :) Надявам се, че не си се обидила :)
цитирай
9. rozasaronova888 - Благодаря,
11.02.2016 21:16
че не се обиждаш :) Написала си го супер! Имаш страхотен изказ! В това спор няма. Просто тая майка ... мира не ми дава ... меко казано :) Продължавай да пишеш, а аз може от време на време да пускам по някой „литературен анализ“ :) Дерзай, сладурче!
цитирай
10. rozasaronova888 - И още нещо ...
11.02.2016 21:30
Щом чак си сънувала, че ти е казала - „Той няма да идва с вас!“, може би подсъзнателно чувстваш, че е ... КОНТРОЛЬОРКА И МАНИПУЛАТОРКА :) Споко, както ти казах и аз съм майка на големи деца. Аз лично бих била поласкана, ако бъдещият ми зет или снаха напишат стихотворение за мен, дори и да ме описват като свекървещица или тъщовище ... Значи съм им взела страха! Ха ха ха ... Шегувам се :) Но от друга страна силните личности носят на майтап и могат да се шегуват със себе си ... Продължавай да пишеш :)
цитирай
11. katara - Мила Гери, поздрави !
13.02.2016 11:14
Добре дошла в блога...
но, поправи си грам.грешки
За Бога!!
инак, много вятър за ..нищо...
Колелото се върти,и мама и свекърва ще станеш ти..
мама Джули...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalisi
Категория: Изкуство
Прочетен: 164554
Постинги: 141
Коментари: 142
Гласове: 279
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031